.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغو مراسم ترحیم، پیگیری قانونی تمامی ابعاد حادثه

عبدالحسین روح الامینی با صدور اطلاعیه ای از عدم برگزاری مجلس ترحیم برای فرزندش به دلیل حفظ امنیت و آرامش مردم و پرهیز از هر گونه خشونت خبر داد و اعلام کرد که مصمم به پیگیری جدی برای روشن شدن تمامی ابعاد حادثه ناگوار کشته شدن فرزندش است.

به گزارش "تابناک" این اطلاعیه که در خبرگزاری مهر منتشر شده به شرح زیر است:

با بزرگداشت فرخنده روز سوم شعبان و یاد قافله سالار شهیدان و سرور آزادگان حضرت حسین بن علی (ع) بدینوسیله از محبتها و الطاف صمیمانه مردم فهیم و دلسوز، مسئولان محترم نظام، نخبگان و اساتید محترم دانشگاه و فعالان سیاسی ـ اجتماعی از طیفهای مختلف در اظهار همدردی و مشارکت در مصیبت فرزند دلبندمان زنده یاد محسن روح الامینی نجف آبادی تشکر و قدردانی می نماییم و با توجه به برخی اطلاعات واصله مبنی بر احتمال بروز التهاب و ناآرامی در مجلس بزرگداشت امروز یکشنبه 4/5/88 و فقط به دلیل حفظ امنیت و آرامش مردم و پرهیز از هرگونه خشونت از برگزاری این مراسم صرف نظر می کنیم.

بدیهی است اینجانب و خانواده ام با کمک سایر دوستان متعهد و انقلابی مصمم به پیگیری جدی برای روشن شدن تمامی ابعاد این حادثه ناگوار و اصلاح برخی شیوه های ناکارآمد، از طریق قانونی خواهیم بود.

همدردی و اظهار محبتهای شما همراهان که به طرق مختلف و به ویژه به صورت مکتوب واصل می شود حاکی از شکل گیری و برگزاری یک جلسه ختم مجازی با شکوه و پر از معنویت و راهگشا برای آینده کشور است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.